Need4Speed - Tagwall
Write your own tag... |
|
|
178565
- From:
Magnussen
|
|
17/5-2012 22:21
|
GT3'eren er bygget til tæsk, vil blive chokeret hvis den fik skæve skiver. Skodaen er imponere at den ik fik skæve skiver.
AP brakes er da med flydende skiver ik? Skiven er åbenbart lavet til at bremse ned fra 300 til 0 og så tøffe afsted igen. Ik til banebrug...
Ifølge Google er du ik den eneste der slås med AP og skæve skiver.
Men der køres jo rigtig nok lyder det til. Mig en gåde. Må høre nogle af ræser tosserne på arbejdet. Det jo interesant det her |
|
  |
178564
- From:
Kim2770
|
|
17/5-2012 22:19
|
Mega: ikke jinxed... KØLING, KØLING, KØLING... Flexrør fra fronten ind til centrum af skiven...( og check lige at skiverne vender korrekt.. køleribberne INDE i skiven skal vende bagud i rotationsretningen..) hvis der ikke er køling til skiven bliver ALT skævt.. okay.. måske ikke keramiske
|
|
  |
178563
- From:
Mega
|
|
17/5-2012 21:39
|
Bremserne er bare jinxed på den vogn
Magnussen: Hans GT3 rundede 36 omgange i påsken og Skoda'en 20 uden skæve skiver |
|
  |
178562
- From:
CK
|
http://www.fahufonden.dk
|
17/5-2012 21:14
|
Magnussen: Bilen bliver kørt som du kan se på videoen som Mega har lagt op.
Og det er midtvejs på sådan en tur, at de begynder at ryste - efter det bliver det bare værre.
Bilen får lov at køle, og bliver aldrig sat i pitten med håndbremsen trukket. Ligesom jeg forsøger at holde så lidt i kø som muligt - og tænker over at lade bilen trille, så jeg ikke bare holder med bremsen på, et sted på skiven når vi holder i kø.
Og stadig fucker bremserne. |
|
  |
|
  |
178560
- From:
CK
|
http://www.fahufonden.dk
|
17/5-2012 21:08
|
JAmen det med håndbremsen er 100% min egen skyld. Jeg har ikke mulighed for at låse det hydrauliske tryk når den er trukket og det har jeg jo glemt alt om, at jeg er blevet fortalt. Så den hænger sgu på min egen kappe
Heldigvis skete der ikke noget! |
|
  |
178559
- From:
Magnussen
|
|
17/5-2012 21:08
|
CK: Hvordan køre du bremserne skæve?
Efter Knutstorp i weekenden er mine bremser totalt færdige.
Skiverne er blå, klodserne er blanke. Men de er ikke skæve.
Lader du bremserne køle ned mens du køre, eller tæsker du bare bilen fra start til slut, for derefter at stille bilen med brandvarme skiver?
Raf havde samme problem på hans starlet, jeg har ALDRIG haft det problem på nogen biler, og jeg bruger bremsen hårdt! |
|
  |
178558
- From:
Mega
|
|
17/5-2012 20:57
|
Danielsito: Han fyrede noget på, men det så CK. |
|
  |
178557
- From:
Mega
|
|
17/5-2012 20:55
|
Haha det med gearudvekslingen har jeg da ikke lige spekuleret over...andet end at min også engang har trillet 10 meter ned af bakken ved et andet hotel...20 cm fra skraldevognen...hmm
Og det var enda i 1.
Naturligvis med håndbremsen trukket, men varme bremser efter laps |
|
  |
178556
- From:
Narko
|
|
17/5-2012 20:31
|
Hahaha.. Det er så fucking meget sjovere end bilgalleri. Så mangler vi bare en der skal bruge en BOV til en 1.8Taber. |
|
  |
178555
- From:
Raf
|
|
17/5-2012 20:24
|
Max 80'er Styling.
|
|
  |
178554
- From:
Rotorhead
|
|
17/5-2012 19:53
|
CK: Tøffe har ret. Jo lavere gear, bilen står i, desto sværere har den ved at trille. Når det er hjulene, der skal drive motoren, fungerer udvekslingen i gearkassen jo omvendt af normalt. |
|
  |
178553
- From:
TØFFE
|
|
17/5-2012 19:18
|
CK:
Det er da bare en bagatel og så justere håndbremsen.
Men i min verden skal den skal da stå i et lavt gear,for at at den bedre kan holde den, "teoretisk" i 1 gear for at hjulet skal køre en omg.skal den rotere motoren 1 omg.stiller du den i 5 skal den rotere motoren 1/5 del omg.
KIM H.
Det har jeg ikke lagt mærke til, syntes mine er blanke når de er ny pudsede.
Men da den laserende farve er en base farve, kræver den lak ovenpå, så der kan man jo sprøjte med en silkematt lak. |
|
  |
178552
- From:
CK
|
http://www.fahufonden.dk
|
17/5-2012 19:01
|
TD: den trillede ned mens bilen stod i 3. gear
Gik over til at stille den plant og i 5. |
|
  |
178551
- From:
Raf
|
|
17/5-2012 18:42
|
|
|
  |
|
|