Hvis der bliver nævnt et 18-200 er jeg nød til at foreslå 16-85 i stedet. De 2mm på wide får mange / jeg, væsentligt mere ud af end de 115 extra på tele. Derudover er billedkval også lidt bedre.
Kombiner med et 70-300 VR og bingo. 70-300 lammetæsker 18-200 i de områder hvor de overlapper.
Seven: Det er når den står alene på en flad mig...men tak fordi du tænkte på mig...det samme tænkte jeg, så var også glad efter konstateringen
Tøffe: 1.6 camber fortil nu, hvilket burde være ok til gadedæk som der er på nu. Men ja billedet ser sygt ud
 
178454
- From:
TØFFE
15/5-2012 9:51
CK
Hvilke dæk kører du med? R dæk?
Hvordan står den med hjulet når den er parkeret, for den ser da helt gal ud med belastning på.
Ved ikke hvor stærkt i kører der, og hvor meget pres der er på, men tyder på du noget i fortøjet der arbejder for meget.
Seven: Det er højre baghjul som skraber(kan ikke engang få en lillefinger imellem dæk og skærm. Skærmkasserne er lidt forskellige(ligesom på min BMW), og så sidder der maximal brede dæk på(255).
Seven: Et Nikon D5100, tror jeg også jeg nævnte for dig i telefonen...udmærket kamera til billig billig pris.
De billeder af Nissan'en på bane er købt igennem vores faste fotograf www.frozenspeed.com
Lasse: Jeg tænkte nøjagtigt det samme. Faktisk drejer den egentlig udmærket allerede, det er mere overstyring...men det har nok noget at gøre med alle de dejlige hk den har
Tror den lander lige over 2 grader camber foran
Dorifto-tosse - ja det er godt nok ret udtalt på det billede hvor Mega sidder og vinker
Har bestilt en sænkning på 5 - 10 mm foran og 0,3 til 0,5 grader mere camber. Den skal stadig være til at køre de 1600 km frem og tilbage jo og så er det jo meningen den skal styre rundt i svingene og ikke bare ud med røven. Så der skal bare laves små ændringer og justeringer på opsætningen. Grundlæggende kører den jo ret godt lige nu.