Show/Hide Logo

Need4Speed - Tagwall  Tagwall RSS feed

Write your own tag...
Newer Tags 1201 Older Tags

178429 - From: Mega http://need4speed.dk Share to facebook   14/5-2012 17:30
Så fik den det endelig!
11 lapper så kunne den ikke mere for denne gang.

I påsken blev det til sammenligning 40 laps i GT3, og den var stadig klar på mere pedal

Men det var sq mere spas i pissan'en

 
178428 - From: Danielsito www.danielsito.dk Share to facebook   14/5-2012 15:33
Inte & Mega> Jeg havde heller ikke lige luret at det var Max temp. indikatorer. Jeg så det bare som temp. indikator.
Cool dims.
 
178427 - From: Mega http://need4speed.dk Share to facebook   14/5-2012 14:20
CK: Ja jeg har siddet og kigget videoerne igennem...kan ikke finde den hvor vi slipper grebet i 5.pind eller den hvor vi hoppede med røven i SX.
Eneste trøst er...det gør alle de seriøse i VLN også
 
178426 - From: CK http://www.fahufonden.dk Share to facebook   14/5-2012 14:15
faktisk er den mest spændende henover bumpet inden SX. Det føles som om røven letter helt, og så lige skal ned på plads igen inden man starter indbremsningen.

Som Mega siger bevæger bilen sig ret meget - en af svenskerne dernede var blevet overhalet af os og kommenterede på at han syntes hele bilen dansede forbi ham

Sjovt nok synes jeg ikke det er specielt skræmmende - og jeg lader den bevæge sig mere end min GT3 får lov til! Nok noget med, at den føles nemmere at redde hjem igen - hvor hvis GT3'eren går over grænsen, så er jeg ikke så sikker på, at jeg kan få den hjem igen
 
178425 - From: Mega http://need4speed.dk Share to facebook   14/5-2012 14:10
Ronnie Pedersen: Skulle forhåbentlig være nok toe-in bagpå.
Den er bare hård som en sten. Check ved 5.48 hvor meget den hopper og danser bagpå, på trods af god vægt på baghjulene der.
Det er bare CK som ikke lytter til sin buddy som har super meget erfaring ...fra diverse computerspil hahaa.
Mere stabil, skal den enten være en anelse blødere+r dæk, eller en ordentlig vinge bagpå+r dæk.
Når først fronten bliver optimere lidt med lidt mere camber og r-dæk, så bliver der endnu mere brug for en stabil bagvogn.
Det er sikkert ikke det nemmeste at finde en vinge bagpå som er diskret nok til streckenkontol
 
178424 - From: Ronnie Pedersen Share to facebook   14/5-2012 13:49
For meget toe-out på de bagerste monstro?
 
178423 - From: Mega http://need4speed.dk Share to facebook   14/5-2012 13:29
Ronnie: MIG(Schwedenkreuz ved min 2.12)
Der fik jeg lige lagt en dej. Den er MAX levende. Super ærgeligt man ikke kan se rattet...flyder bare rundt, selv ved nedbremsninger
 
178422 - From: Ronnie Pedersen Share to facebook   14/5-2012 13:15
Mega> hvem tissede mest i bukserne igennem SX?
 
178421 - From: Mega http://need4speed.dk Share to facebook   14/5-2012 12:50
Inte: Ahhh max temp. Pro
 
178420 - From: Inte www.inte.dk Share to facebook   14/5-2012 12:47
CK
Lyder interessant, du må sige til når du får det testet.

Mega
Det var mere for at få en ide om max temp. Det kan du dårligt få med en IR-måler på ringen, med mindre du stopper på banen
 
178419 - From: Mega http://need4speed.dk Share to facebook   14/5-2012 12:41
Video fra lørdag

 
178418 - From: Danielsito www.danielsito.dk Share to facebook   14/5-2012 12:05
Mega> De er infrarød.
 
178417 - From: Mega http://need4speed.dk Share to facebook   14/5-2012 11:40
Inte: Så vil jeg hellere bruge et par hundred på en lasertemperaturmåler , eller er de infrarøde...
 
178416 - From: Mega http://need4speed.dk Share to facebook   14/5-2012 11:39
CK: Det som er mest funky er at når vi holder i pitten eller andre steder efter en hård omgang, så er det jo ikke fordi det ryger ud af bremserne, eller lugter voldsomt, ligesom nogle af de andre. Det er sq wierd
 
178415 - From: CK http://www.fahufonden.dk Share to facebook   14/5-2012 11:27
Inte: Nu er jeg jo ikke en der selv skruer på min bil - men jeg prøver da at holde mig opdateret på den tekniske del af de ændringer og upgrades som jeg mener kan være nødvendige på bilen - også for at vurdere om det giver mening på Ringen.


Jeg er über overrasket over de her bremseproblemer. Specielt fordi mine Skodaer også har fået lov at løbe hurtige omgange på Ringen, med mindre bremser og mere vægt - uden problemer.

Men måske Ksimo lige kan komme på banen - for han mente at det er fordi bøsningerne er for bløde foran - så bilen dykker for meget - og derved får en forkert vinkel på forhjulene?? Hvilket også giver mening med min oplevelse her - hvor det er værst når du har en smule styreinput på, samtidig med din indbremsning.


Men det er også en udfordring rent køremæssigt for mig - for oplevelsen bag rattet fra GT3 og til Failmobilen er kæmpe stor.
 

Newer Tags 1201 Older Tags