CK
Du har ret, at komme hjem på egne dæk uden sår er vigtigt
Det lyder noget underligt at den smadre de skiver og klodser fuldstændigt, så noget køling er nok det vigtigste. Lækkert du deler din erfaring. Så kan jeg suge praktisk erfaring til mig i stedet for teori, teori.....teori.
Jeg har ikke set nogle i den engelske time attack serie kører under 350mm foran.
Du kunne også købe sådan et sæt her:
Temp Sticker
Inte: det er et låne set som har været brugt på en S13 til youngtimer tidligere - så er ret sikker på de var kørt godt til inden vi satte ud fredag aften.
Jeg jan kun undre mig over, at den bil tilsyneladende bare skal æde bremserne. Det er et specielt problem når du stadig har pedalen nede under indstyringen - men da bilen manglede bid i forenden under indstyringen, var man sgu lige nødt til at hjælpe den lidt på vej med midterpedalen.
Så på listen over ting at fixe/opgradere/justere - står også, at skrue den 5 - 10 mm ned foran og justere 0,3 - 0,5 grader mere negativ camber. Så skal der som Mega siger, kigges på noget flex-slange til at lede luft ordentligt ind til bremserne og skifte skiver og klodser.
Så er det mere alvorlige i at få kigget på hvorfor den taber kølervæske.
Derudover skal der lige fixes lidt småting indvendigt, såsom min selelås holder til 3 punktsselen der pludselig røg af og justeres en dør så den lukker ordentligt.
LoL
Men i det mindste kom den frem og tilbage ved egen kraft - og ingen buler!!
Inte: Det må CK lige svare på...mig bekendt kørt til, og virkede også fint på Sturup.
Jeg tror det er fordi der mangler coolingducts til bremserne pga en anden frontkofanger. Men det må de racingmek'erne kigge på