Jimbo: enig - men så er det godt man kan aftale rotationsordning med kollegaerne - så jeg går hjem kl. 14 i dag
Dog ikke til værkstedet og hente Failmobil fordi den failer endnu mere med bremserne
Hvorfor kan værksteder som man outsourcer opgaver til, ikke bare sikre sig at det arbejde de laver er godt nok?
Så kunne man undgå en komplet arbejdsgang med montering og prøvekørsel for at opdage en fejl, de kunne have fundet ved måling inden de afleverede stumperne tilbage??
 
180103
- From:
Jimbo
24/7-2012 13:35
Hvor er det nederen at være på arb
 
180102
- From:
mr. escort cosworth
24/7-2012 13:22
update på bryllups kørsel.
det er den 18-8 i køge kirke, det starter kl.12 så fra ca kl 13, derefter ud og ha taget billeder i hellested og derefter til holtug forsamlings hus, så det er ca et par timer eller 3 vi snakker om, håber meget på nogle vil hjælpe os. og vi skal selvfølgelig nok betale for ydelsen. :0)
NarkO - for real?? Damn! havde sgu ikke troet sådan en kunne komme til at tage snoninger på den måde. Much want
Og så til noget helt andet - men dejlig nørdet. Faldt over en tråd i Porsche Forummet på PH - hvor en gut forklarer hvordan han fuldstændig tabte røven på en GT3 i regnvejr.
Den har så udviklet sig til en virkelig nørdet og lang diskussion omkring hvordan motorplaceringen i en 911 påvirker køreegenskaberne og køremåden der skal til for at få sådan en til at komme hurtigst gennem et sving - og ud med næsen i køreretningen.
Jeg advarer om, at det er virkelig nørdet og teknisk med nogle af deres afveje ud i dynamisk påvirkning af gebet i dækket afhængig af om diffet er åbent eller lukket, og om du har bremset næsen ind i svinget, uden at røven har overhalet dig inden apex. Men der ligger virkelig nogle guldkorn og gode henvisninger til tips og tricks omkring kørsel af 911'ere specifikt - og bare almindelig banekørsel generelt.
Tænkte at E, Kismo og Rotor især ville nyde lidt eftermiddagslæsning - og måske andre kunne lade sig inspirere også.
Kimo: sad lige og Asbø videoen nu her - er du sindssyg den bil ser ud til at gå godt, men med et mærkeligt miks af greb og intet greb. Hvad ligger der under hjelmen? Toyota V8 eller en LS maskine?
Er vildt imponeret over hvordan han ved 2.34 og 5.38 initierer drifts bare med speederen (eller misser jeg at han griber håndbremsen med 3 fingre og hjælper lidt?)
Tøffe:
Ja så må man mene, at KWD selv er ude om situationen... satme en mærkelig måde at handle på. Han må godt nok være deprerat for at hive så mange penge hjem på den som muligt.