TD - ja hvis man vil have en stor amerikaner der kan flytte sig ordentligt, så tror jeg det er vejen frem.
Så vidt jeg husker var Roush tilknyttet som tuner hos Ford en overgang, hvor de kunne lave løsninger der ikke fjernede fabriksgarantien eller som de selv gav en garanti på inden for visse km. tal.
Tænk lige over at med 670 hypper i en Mustang, sidder du på flere krikker end en SLR McLaren, Carrera GT eller sågar en Enzo
Så man køber den mindste Mustang med den 5 liter og så sender den til Roush som ombygger den for 20.000$ og så nakker den de fleste Men stadig klart billigere end M3en
Tismani: og den video er al mulig bevis for, at det bare er en almindelige amerikaner balje den Camaro. Det ligner bare at han gætter sig til hvor bilen skal placeres og så trækker han ud af svinget med en doven V8 og nogle kæmpe ruller bagpå, der forhindrer at den trækker lakridser og fucker up i det.
Som Mega skriver, så kig lige på den video her hvor den lapper Laguna Seca hurtigere end en M3
Og så fandt jeg lige den her test fra Das Auto - hvor den også lige napper nogle fornuftige skalpe. Vel og mærke i en test for et tysk magasin i Europa
Havde bestemt troet det var Mustang'en som var bedst rundt på en bane...den alm Mustang 5.0 er trods alt 2 sek hurtigere rundt på Laguna Seca end en M3
Kan være Shelby har kastet en lorte undervogn på...ligner ihvertfald +camber i de fleste sving
 
179687
- From:
Jimbo
4/7-2012 22:12
Chris Harris
Ford Shelby GT500 v Chevrolet Camaro ZL1 : Street and Circuit.