Codeadmin> Grunden til at dine benzinslanger og andet evt. ikke kan klare det, er at E85 jo er 85% sprit og det er ikke godt for alm. benzinslanger.
Hvis du har gamle benzindyser kan det også være et problem. Både pga. materialerne men også, som Narko skriver, fordi der skal meget mere E85 igennem.
Fordi det nu er Le Mans weekend så er her lige lidt Ferrari sjov at varme op med - nu når de ikke vil deltage med de store drenge længere.
Ferrari 333SP - opbygget som prototype sportsbil blandt andet til Le Mans. Motoren er baserert på en tidligere F1 V12 og giver ca. 600 heste. Laguna Seca banen kan i sikkert alle sammen genkende, og det er jo smukt.
Læg lige mærke til den der irriterende røde plet der flyver forbi på langsiden og som så senere vender tilbage igen
Så har man ligesom set hvordan et styks prototype der bliver kørt hårdt kan komme rundt på banen.
Så tilbage til den der irriterende røde prik.
Som sætter uofficiel banerekord med testkører Marc Gene bag rattet. 2003 F1 Rubens Barrichello bil.
Og husk nu at se skidtet i HD og skru lyden op på 11!!!!!
Ronnie> Dette setup kører også med en dobbeltsiddet rem, hvor kompressor bliver trukket på bagsiden.
Faktisk kører S2000 motoren den "rigtige" vej rundt, men pga. kompressoren nu sidder vendt i modsatte retning, så er det igen problemet med omløbsretningen på den skal vendes, ligesom den skulle på min Integra, som kører "imod uret".